NEET again...

so,
as everybody (or somebody, or nobody) knew (or never cared)
i had officially been assigned as
"Petani Anggur Sepenuh Masa" again...
(literally translated as NEET...)
again...

haha, berenti kerja dua hari lepas
well, cukup laa kut tiga bulan
mencari pengalaman
mendapat kenalan
(and cari duit jugak...)

truly, it's a good chances to work there
kat kedai henpon tu
sikit sebanyak aku dapat gak la cekau beberapa ilmu pasal henpon ni
android
blackberry (ni still aku tak master lagi...)
dapat merasa henpon hasil duit sendiri (yeay to my  Yellow Lumia  ^__^ )
pengalaman handle customer macam-macam ragam
yeah, priceless!


that Yellow Nokia Lumia 620, bought 100% using my own money >_<

C&L Century Communication's staff... thanks, for the experience

so sekarang aku pun dah tatau nak buat apa kat rumah ni
heh, 
untuk tak buat apa-apa dekat rumah ni sebenarnya lagi memenatkan dari berkejar sana-sini time kerja dulu
yup, seriously...
kadang-kadang boleh mati kutu tatau nak buat hapa kat rumah ni
haha
sekarang ni aku pun tengah mencari projek apa nak bikin ni
maybe trying some programming/coding
or learning Japanese again (from the very beginning... =.= )
or skateboarding (heh, berkarat dah skil hampas yang aku ada dulu)
or basketball

either one,
aku harap aku tak mati kutu jer la kat rumah ni 
haha

hilmihisham | aO

No comments:

Post a Comment

fill the think tank!