sleepless and random

sleepless on the night of 12 Ramadhan..

hey people! (yeah, not sure if it is suppose to be "hey, me" only..)
well, yeah, not been here for a bit long time
so, maybe gonna do some sort of catching up stories..

so, yeah, aku sedar yang ni laa blogpost aku yang pertama sejak aku masuk kolej..
(and the first jugak guna Nadeshiko aku ni..)
well, nak kata tader masa nak post something kat sini tu.. umm, konfem laa tak..
penyebab utamanya sudah pastilah kerana aku tak ada wifi kat kolej kediaman aku T.T
(okay, alasan. sebenarnya aku tatau nak taip apa..)

so, well, yeah
rasanya semuanya okay je kut
i'm still alive, folks!
(yeah, Alhamdulillah)
living and studying..
hmm, lama gak tak duduk sekelas ngan perempuan ni..
tader laa rasa lain macam pun, cuma, ada rasa beza sikit laa
yelaa, aku dah biasa kan duduk all-boys school
sejak lima tahun lepas
so, rasa lain macam sikit tu biasa laa kan..
haha

oh yeah, i'm taking ADFP programme dekat INTEC

and one thing that i really wanna say

ENGLISH IS HARD!

yes, susah nak mam..
rasa macam nak baham pintu pun ada susahnya..
tapi, puasa kann..
(okay, that is lame, isn't it?)
tapi apa apa pun, aku yang pilih nak stadi benda ni
(apart from dapat tawaran dari MARA)
so, susah ke idok, kena laa struggle sampai mati..
dah la SAT susah macam gampang..
(padahal baru buat PRACTICE test jer tu..)
sekali lagi rasa nak baham bucu meja..

okay, yang sebenarnya, aku tak ada apa pun nak tulis sebenarnya..
just, saja nak menambah entry jer kat blog ni..
and yeah, this is my 143rd post here..
so, wah.

(dan kalau ada yang perasan, post kali ni kebanyakannya ada ".." instead of "..."
maybe aku tukar writing style (aku ada style yang particular ke in the first place?)
tapi, sebenarnya aku dah terbiasa dengan double-dots ni instead of triple-dots
mainly pasal bugs dekat twitter apps untuk windows phone
bila aku tulis "..." kat twitter tu, dia akan kira sebagai 9 huruf instead of 3..
celaka!
dan pasal tu laa bermulanaya aku tulis pakai double-dots aja...)

hilmihisham | aO
(..)

No comments:

Post a Comment

fill the think tank!